O nas

Rekiny Filmowe to my - doświadczona ekipa operatorów, montażystów, która w branży filmowej działa od wielu lat. Dzięki temu doświadczeniu mamy wypracowane zasady, własny styl i zgromadzony doskonały sprzęt, dzięki którym możecie spokojnie powierzyć nam zadanie zarejestrowania Waszych pamiątkowych chwil.

 

Rekiny Filmowe wiedzą, jak ważny jest dla Ciebie czas, dlatego chcąc Ci go oszczędzić mamy gotowe oferty od współpracujących z nami ekip fotografów ślubnych. Pracując wspólnie na wielu zleceniach dajemy Ci gwarancję dobrego składu, który uwieczni Twoje wspomnienia tak, że z przyjemnością będziesz do nich wracał po latach.

 

Dlaczego Rekiny Filmowe? Bo z kamerą czujemy się jak te drapieżne ryby w wodzie - pływamy pośród morza zdarzeń wyłapując tylko najsmaczniejsze kawałki, które oddajemy Ci w formie najlepszego filmu. I tak jak rekiny, tak i my jesteśmy w ciągłym ruchu, obserwujemy trendy, rozwijamy się, poszerzamy warsztat i nasz sprzęt, dzięki czemu jesteśmy bardzo dobrze przygotowani do pełnienia tej funkcji - rejestrowania Waszego dnia ślubu. Tak jak one jesteśmy wyposażeni w doskonałe zmysły - wzroku, by lepiej widzieć to, co dzieje się dookoła, słuchu, by słyszeć Wasze pragnienia, smaku - by oddać Wam film w dobrym guście, dotyku - by wyczuć odpowiedni moment i węchu - by zwęszyć, gdzie dzieje się akcja.

 

Komu zatem oddacie rejestrowanie ważnych momentów swojego życia - rekinom, czy płotce?

 

_____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

Rekiny Filmowe polecają fotografów, którzy uchwycą Wasze emocje. Każdy z nich to profesjonalista, o własnym wyrobionym stylu. Poniżej, dla Waszej wygody, przygotowaliśmy krótką ich prezentację. Wybierzcie zatem swojego fotografa ślubnego.

 

Karol Kubara - obróbka subtelna, ciepła, lekko stonowana, delikatnie podkreślone czernie i biele, naturalna kolorystyka z wyważonym kontrastem. Kadry różnorodne, symetryczne, zarówno dalekie jak i bliskie plany, dużo detali wplecionych w reportaż, szukanie emocji, widać zabawę światłem (odbicia, fotografowanie pod światło) i szukanie geometrii na zdjęciach, zwracanie uwagi na emocje, zdjęcia najbliższej rodziny, portrety. Plenery różnorodne, zarówno w przestrzeni miejskiej, jak i w plenerze, które stanowią tło do uczuć pomiędzy ludźmi.

Karol Wawrzykowski - obróbka lekko stonowana z delikatną ziarnistością, zdjęcia utrzymane w ciepłej tonacji, zachowujące naturalność kolorów zastanych. Kadry różnorodne, zabawa światłem, szukanie wieloplanów, dbałość o detale, szukanie gestów, spojrzeń, emocji. Plenery różnorodne, zarówno w naturze, jak i w przestrzeni miejskiej, widać jednak przewagę fotografii pośród natury, w lasach, w górach z wykorzystaniem światła słonecznego wschodu lub zachodu, które podkreśla emocje pomiędzy parą.

Marcin Syska - obróbka z analogową duszą, lekko ziarnista, z delikatnymi tonami i pastelowymi kolorami. Kadry różnorodne, dbałość o wyszukiwanie detali i smaczków, umiłowanie do wąskiego kadrowania, zarówno bliskie jak i szerokie plany widać, że robione z zachowaniem dyskrecji, unikanie matematycznej precyzji na rzecz lekkości i swobody, co objawia się czasem w dążeniu do tego, by kadry wyglądały jak przypadkowe, co nadaje zdjęciom naturalności. Plenery różnorodne, ale upodobanie do plenerów w naturze, pośród zieleni, w lasach, na łąkach czy w górach celując w popołudniowe słońce. 

Wiktor Utkowski - obróbka ciepła, wyrazista, lekko tylko stonowana, z delikatną ziarnistością, biele i czernie mocne, ale o lekkiej desaturacji, dążąca do zachowania naturalności. Kadry różnorodne, proste, naturalne, z dystansu, dużo detali wplecionych w opowieść, widać szukanie ciekawych perspektyw w zdjęciach, zdjęcia pełne detali, dbałość o o wyszukiwanie wieloplanów podkreślających reportażowy typ fotografowania. Plenery zarówno w naturze, jak i plenery miejskie, z zachowaniem romantyczności, pełne uczuć, emocji i gestów.